شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 950690
۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
دیدار فرمانده ناجا با حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز  در دیدار فرمانده ناجا  که در قم برگزار شد، اظهار داشتند: ارزش هر انسانی در عملکرد آن است و باید دید تا چه اندازه است هر چه سنگین تر باشد مزد و اجر آن بیشتر می شود.

ایشان گفتند: پروردگار در قرآن به این نکته اشاره می کند؛ پیامبر این امت تو تأمینیه می خواهد اگر نباشد، مردم آرامش و زندگی مرفه ندارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) افزودند: خداوند به پیامبر (ص) فرمود:" تأمینیه گذاشتم تا مردم در آرامش زندگی کنند وجود خود شما (پیامبر(ص) امان نامه است و بعد از پیامبر (ص) تا مادامی که امت طلب استغفار کنند ما (پروردگار) عذاب نمی کنیم، بنابراین استغفار وسیله تأمینیه ما است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشتند: تا خداوند ما را کمک نکند ما هیچ نیستیم، کسانی که اهل تقوا و حقیقت هستند و به دیگران کمک می کنند جایگاه بالایی دارند و این دو صفت در ناجا وجود دارد.

ایشان گفتند: نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی است و امنیت مانند گهواره تأمینیه بوده و برای جامعه الزامی است.  

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا  تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

معظم له اضافه کردند: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. خدا را شکر می کنیم که فرماندهی ناجا به دست شما (سردار اشتری) داده شده است. ان شاء الله در خدمت به نظام و امام زمان (عج) موفق باشید.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha