پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار فرمانده ناجا با سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به خدمت رسانی پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: یکی از دستگاه هایی که طی این مدت خوش درخشید نیروی انتظامی بود، بنابراین پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار با فرمانده ناجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید، اظهار داشت: خدمت ناجا که چه در این ایام و چه در زمان انتخابات خدمتی بسیار بزرگ و ماندگار است.

وی با اشاره به اهمیت دوران جوانی به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمودند:" هر کس در دوران جوانی خوب عبادت کند خداوند در سن پیری حکمت به آن می دهد".

امام جمعه قم، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر جوان گرایی تصریح کرد: مدتی است ایشان نسبت به دولت جوان توصیه می‌کنند مانند  دستگاه های نظامی که عمده افراد جوان هستند، زیرا جوان ها قدرت و انرژی زیادی دارند.

نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی نشاط دارند، بیان کرد: باید با تجربه ها در کنار افراد جوان قرار گرفته و اندوخته ها به جوان ترها منتقل شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اضافه کرد: یکی از افتخارات ناجا که روز به روز بر عزت آن افزوده می شود و جای شکر دارد اثرپذیری و توجه و اعتماد مردم به پلیس است.

وی با اشاره به خدمت رسانی پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: یکی از دستگاه هایی که طی این مدت خوش درخشید نیروی انتظامی بود، بنابراین پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج محسوب می شود.

آیت الله سعیدی گفت: سود این خدمات را مردم می برند و امنیت و سلامت امروز کشور که به دست پلیس تامین می شود برای ما ارزشمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha