جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار سردار اشتری با آیت الله سعیدی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی ایجاد محدودیت‌های تردد را یکی از عرصه‌های مشارکت پلیس در مقابله با کرونا دانست و گفت: روزانه ۹ تا ۱۱ هزار نفر تلاش کردند تا توانستیم محدودیت‌های تردد را اعمال کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال گذشته علاوه بر انجام وظایف خود، برنامه‌های ویژه‌ای را نیز دنبال کرده‌ است، اظهار کرد: پلیس در عرصه مقابله با کرونا، با شعار مدافعان امنیّت در کنار مدافعان سلامت خدمات مختلفی را رقم زده است.

وی از اختصاص مراکز درمانی پلیس به بیماران کرونایی یاد کرد و افزود: ما با تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی برخورد کردیم و اجازه ندادیم ارائه مطالب نادرست در مورد کرونا شیوع پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ایجاد محدودیت‌های تردد توسط نیروهای پلیس عنوان کرد: ۶۶۰ هزار نفر روز و روزانه ۹ تا ۱۱ هزار نفر تلاش کردند تا توانستیم این محدودیت‌ها را اعمال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در آبان ماه ۱۳۹۹ به دنبال استفاده از اراذل و اوباش بود اما با جمع‌آوری این افراد، مانع اجرایی شدن نقشه دشمن شدیم.

اشتری با بیان اینکه ناهنجاری کشف حجاب در خودروها با مشارکت مردم متدین کنترل شده است، مطرح کرد: هر چند نیروهای انتظامی همه ایام سال را آماده‌باش بودند اما از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به صورت‌ ویژه آماده‌باش هستند.

وی از انتخاب شعار «امنیّت و سلامت و نشاط بهاری» به‌عنوان شعار سال جاری نیروی انتظامی یاد کرد و گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز بتوانیم به شیوه مطلوب به رسالت‌های خود عمل کنیم که یکی از مهم‌ترین این رسالت‌ها مشارکت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha