جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تاکستان

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده های معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتدار بی‌بدیلی در منطقه برخوردار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز با حضور در منزل شهیدان رجبعلی آخوندی، الهیاری، ذوالقدر و آذربایجانی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) به خانواده های آنان، گفت: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و اگر شهدا نبودند، امروز ما به این راحتی و آرامش نمی‌توانستیم زندگی کنیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: عزت، آسایش، امنیت و پیروزی و تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهدا پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و سرکشی و همکاری و ارتباط با خانواده‌ آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی با بیان اینکه پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید در اجر او مأجور هستند، عنوان کرد: شهدا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند که همراه با پاداش و امتیازهای فراوان الهی است که هیچ‌کدام از این‌ها قابل احصاء نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده های معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتدار بی بدیلی در منطقه برخوردار است، لذا مردم و مسئولان موظفند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان هم گفت: پیدایش و استمرار انقلاب مرهون خون شهداست. قطعاً اگر شهدا نبودند، امنیت و آسایش نداشتیم و سرنوشت انقلاب اسلامی هم، معلوم نبود چه می‌شد.

عزت و اقتدار  ایران در منطقه ثمره خون شهداست 

عزت و اقتدار  ایران در منطقه ثمره خون شهداست 

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha