جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نیازمند ارائه طرح و ایده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز برای رفع مشکلات هستیم، عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود، آموزش و پرورش و مدارس است که باید نسبت به آن دارای برنامه‌ای فرهنگی در سطح کلان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با  هیئت اندیشه‌ورز طلاب همدانی مقیم قم، با تبریک آغاز سال نو، اظهار داشت: ظرفیت‌ها و تفکرات مثبت فراوانی در سطح جامعه وجود دارد، که هیئت‌های اندیشه‌ورز باید با استفاده از این ظرفیت در جهت به فعلیت رساندن آن قدم بردارند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، مطرح کرد: برای موفقیت در حوزه مسائل فرهنگی نیازمند یک نگاه و برنامه منسجم و تشکیلات دقیق هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نیازمند ارائه طرح و ایده توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز برای رفع مشکلات هستیم، عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های موجود، آموزش و پرورش و مدارس است که باید نسبت به آن دارای برنامه‌ای فرهنگی در سطح کلان باشیم.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز طلاب همدانی، می‌تواند رابط بین ظرفیت‌های همدان و طلاب مستعد شود، یادآور شد: استان همدان دارای ظرفیت‌های فراوان و همچنین طلاب با استعداد بسیاری است که هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند به عنوان یک رابط ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر، زمینه حضور طلاب در استان را فراهم کند.

در پایان این دیدار نیز اعضای هیئت اندیشه‌ورز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، به بیان دغدغه‌ها و ایده‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha