شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدباقر قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید و علما، اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت ولی عصر(عج) و سال نو را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(یکشنبه، 8 فروردین ماه) در آستانه میلاد مبارک امام زمان(عج) به صورت تلفنی با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی، مظاهری، علوی گرگانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی گفت و گو کرد.

رئیس مجلس همچنین با آیت الله اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  و آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت و گو کرد.

دکتر قالیباف در این گفت و گوها ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارش مختصری از مهم ترین اقدامات مجلس را ارائه داد.

مراجع عظام تقلید و علما نیز در این گفت و گوها برای رئیس و نمایندگان مجلس در انجام وظایف خود آرزوی موفقیت و بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم به خصوص ساماندهی حوزه ارزاق اساسی نظیر مرغ، توجه به سیاست های کلان کشور و مدیریت فضای مجازی تاکید کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به شرایط ناشی از بحران کرونا تاکید کرد که در اولین فرصت که امکان دیدار حضوری فراهم باشد، گزارش اقدامات مجلس در حوزه های مختلف را به مراجع تقلید ارائه خواهد کرد.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha