پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه یکی از جلوه های ایثار و گذشت ملت ایران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بود که دنیا را مبهوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند و خالصانه  اقشار مختلف ملت ایران در لبیک گویی به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص کمکهای مومنانه، گفت: کرونا به مردم جهان معنی واقعی  «بنی آدم اعضای یک پیکرند  که در آفرینش ز یک گوهرند» را به عرصه نمایش گذاشت و درس همدلی و یاری را دوباره بازخوانی کرد و هشدار داد که با همه پیشرفت و ترقی، انسان بسیار آسیب پذیر است؛ پس غرور تکبر و خودخواهی را باید کنار گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط سختی و رنج، تمام مردم ایران همچون دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار می گیرند و با هم بودن و اتحاد و انسجام را به نمایش می گذارند و نشان می دهند که توانایی انجام هر کاری را برای سرافرازی کشور دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: پیر و جوان، مرد و زن، بسیجیان، نیروی های انتظامی و نظامی، حوزه های علمیه و روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، ورزشکاران، هنرمندان و دیگر اقشار جامعه به رزمایش مومنانه، پیوستند و طی سال گذشته  صحنه های زیبایی از خود به جای گذاشتند و همچنان شاهد تداوم این زیبایی ها هستیم.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات و همدلی، تکرار دوباره کمک های مردمی برای پشتیبانی از جبهه های هشت سال دفاع مقدس است که در واقع مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، در این وادی نیز سنگ تمام گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه یکی از جلوه های ایثار، گذشت، ملت ایران در عرصه مبارزه با بیماری کرونا بود و دنیا را مبهوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: با  توجه به اینکه ویروس کرونا معیشت مردم را دچار چالش کرد، اقشار مختلف مردم نیز به این رزمایش پیوستند و از هم استانی ها دعوت می کنم در ادامه مسیر با انرژی مضاعفی گام بردارند تا جلوه ای دیگری از همدلی مردم دیار مینودری را به رخ جهانیان بکشانیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در ماه  مبارک رمضان مواسات دیگری را رقم خواهیم زد و با دستگیری از نیازمندان خشنودی خدا را کسب نماییم.

وی در پایا از نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در همراهی و حمایت از قرارگاه جهادی حوزه علمیه استان در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha