جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر این که باید با قدرت تمام به وظایف خود در قبال ائمه و دین عمل کنیم، گفت: با توجه به این که همه اعمال ما به امام زمان (عج) عرضه می شود، نباید با اعمالمان حضرت را ناراحت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در مراسم جشن نیمه شعبان که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با بیان این که علما به عنوان مبلغین دین باید به این مسئله توجه داشته باشند که مورد توجه امام عصر (عج) هستند، اظهار داشت: امام عصر (عج) در حوادث و اتفاقات به ما توجه دارند و از اخبار و احوالات همه آگاه هستند و نباید مسائل دنیا ما را از یاد حضرت غافل کند.

وی با تاکید بر این که باید با قدرت تمام به وظایف خود در قبال ائمه و دین عمل کنیم، ادامه داد: با توجه به این که همه اعمال ما به امام زمان (عج) عرضه می شود، نباید با اعمالمان حضرت را ناراحت کنیم.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: بسیاری از بلاها با دعاهای حضرت از شیعیان دفع می شود و همان گونه که امام عصر(عج) خود در توقیع شان به شیخ مفید فرمودند که به هیچ وجه از احوالات شیعیان و مسلمانان غافل نیستند و اگر نظارت های حضرت نبود بلاها نازل می شد و دشمنان بر ما احاطه پیدا می کردند.

وی افزود: علم به این که امام زمان (عج) از انسان غافل نیست، موجب دلگرمی می شود و لازم است ضمن عمل به توصیه ها و سفارشات ائمه (ع) آن ها را به مردم هم ابلاغ کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تصریح بر این که طبق روایت امام باقر (ع) شیعه دارای خصوصیاتی است، گفت: در روایت امام باقر (ع) شیعه به صدق حدیث، اطاعت از فرامین الهی، اهل تواضع و خشوع بودن، کثیرالذکر، به فکر فقرا و نیازمندان بودن توصیف شده است و نباید انسان هر سخنی را به زبان بیاورد و آبروی دیگران را بریزد و باید برای شیعه آبرو کسب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha