جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 951373
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
ماموستا فایق رستمی

حوزه/نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت بی منت به مردم طبق روایات عبادت است، لذا خدمتی که از روی خلوص و برای رضایت خداوند و خلق الله باشد همسان عبادت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، امروز با شهردار، اعضای شورای شهر  و جمعی از پرسنل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه شهرداری یکی از سازمان های تاثیرگذار استَ، اظهار کرد: در بین نهادها، ادارات و سازمان ها شهرداری بیشترین رابطه را با مردم دارد و همین باعث شده است که رسالت و وظایف این سازمان بسیار سنگین شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای توسعه شهر سنندج باید شهرداری و مجموعه شورا همدل و یکصدا حرکت کنند و مشکلات را شناسایی و برای آن راهکار ارائه دهند.

وی ادامه داد: خدمت بی منت به مردم طبق روایات عبادت است، لذا خدمتی که از روی خلوص و برای رضایت خداوند و خلق الله باشد همسان عبادت می باشد، بنابراین شما عزیزان در شهرداری و شورای شهر نباید این فرصت را از دست بدهید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: شهرداری و مجموعه شورای اسلامی برای مدیریت بهتر شهر باید آینده نگری داشته باشند تا بتوانند که مسایل و مشکلات شهری را به خوبی رصد کنند و راه حل های علمی برای آن تعریف نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    با سلام و احترام بر امام جمعه ی عزیز کردستان ، شهر غیور مردان کرد ، خواهران و برادرن دلیر و مرزداران با صفایمان ، جهت عرض ارادت و ابراز علاقه عرض می کنم : سلام بر ماموستا __محبوب شهر و روستا __امام با سخاوت __فهیم و باذکاوت __حافظ از دیانت __دشمن هر خیانت __خوش زی و با طراوت __عادل در قضاوت __عزیز ما شیعیان __پر واضح است و عیان .