پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عدم حضور در مراسم سیزده بدر

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: باید از هر طریق و با هر راهکار علمی، طبیعتی که در معرض تهدید، تخریب و خطر است را حفظ نموده و دوستی با طبیعت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام اکبر شعبانلی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با تاکید بر اینکه با طبیعت مهربان باشیم، بیان کرد: سیزدهم فروردین از روزهایی است که طبیعت به دلیل بی مبالاتی و بی توجهی ما انسانها دچار آسیب ها می شود، لذا باید در سال جدید عهد ببندیم که  میهمان خوبی برای طبیعت سرسبز باشیم و به دیگران نیز آموزش دهیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: بعد از پایان شادی مردم در طبیعت ضررهای جبران ناپذیری بر پیکر طبیعت و محیط زیست وارد می شود. زباله های برجای مانده و یا آتش سوزی هایی که در اثر سهل انگاری هموطنان به وجود می آید همه دست به دست هم می دهد و باعث تخریب محیط زیست می شود.

 وی اظهار کرد: باید از هر طریق و با هر راهکار علمی، طبیعتی که در معرض تهدید، تخریب و خطر است را حفظ نموده و دوستی با طبیعت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: امسال ۱۳ فروردین در خانه بمانیم تا خود و عزیزانمان بتوانیم روزهای خوش دوران پسا کرونا را با همه عزیزانمان جشن بگیریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha