پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱۲ فروردین ماه

ملت آگاه و غیور ایران در طی سالیان گذشته همواره بر حرکت در این مسیر نورانی که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، استوار بوده و خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):
«جمهوری اسلامی از لحاظ معنای تحت اللفظی بر دو پایه استوار است: یکی جمهور مردم؛ یعنی آحاد مردم و جمعیت کشور؛ اینها هستند که امر اداره کشور و تشکیلات دولتی و مدیریتی کشور را تعیین می کنند؛ و دیگری اسلامی؛ یعنی این حرکت مردم، بر پایه تفکر اسلام و شریعت اسلام است».

یوم الله ۱۲ فروردین، این عید خجسته ملی و انقلابی را به عموم هموطنان عزیز در تبریک گفته و یاد و خاطره تمامی رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران را برای به بار نشستن نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی می‌داریم. آنچه در این روز بزرگ محقق گردید، آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام عزیز و اندیشه ناب و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

اراده و خواست مردم مسلمان در انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور که بر اصول، مبانی و تعالیم مکتب انسان‌ساز اسلام و مردم‌سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان عرضه کرد.

ملت آگاه و غیور ایران در طی سالیان  گذشته همواره بر حرکت در این مسیر نورانی که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، استوار بوده و خواهد ماند.تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها اراده ی ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه این بارقه ی امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده ی خداوند تبارک وتعالی را شاهد باشند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۴۰۰ که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است مجد و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha