جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بالصور/ آية الله الأعرافي يتفقد مدرسة "مدينة العلم" العلمية بقم المقدسة

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: در ایام نوروز ۲۵۰۰ پیام را از رده های مختلف حوزه علمیه از مدیران، اساتید و طلاب دریافت کرده و روزانه به بیش از ۷۰ پیام رسیدگی یا ارجاع می دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در راستای دیدارهای نوروزی خود و بازدید سرزده از مدارس علمیه قم، با حضور در مدرسه علمیه مدینةالعلم از نزدیک با فعالیت های این مدرسه آشنا شد.

مدیر حوزه های علمیه در بازدید ۹۰ دقیقه ای از مدرسه علمیه مدینة العلم نسبت به بازسازی و احیای بخش های این مدرسه فاخر و قدیمی قم تأکید کرد و افزود: با ساخت، مرمت و تجهیز، فضای آموزشی، کتابخانه، نماز خانه، سالن مطالعه، قسمت ورزشی مدرسه می توان روح تازه ای به آن دمید.

آیت الله اعرافی ادامه داد: مدرسه علمیه مدینة العلم با ظرفیتی که دارد می تواند به مجتمع جامع علوم اسلامی تبدیل شود و به عنوان یک مرکز جامع علمی در شهر قم فعال تر ظاهر شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: با توجه به ظرفیتی که این مدرسه دارد باید با برنامه ریزی مدوّن سرفصل های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و تربیتی را مطابق و در قالب برنامه ۵ ساله و ۱۰ ساله حوزه درآورید و نسبت به تقویت بحث هدایت علمی نگاه ویژه ای داشته باشید.

امام جمعه قم گفت: با اشاره به اینکه معلوم نیست ویروس منحوس کرونا چه زمانی از بین برود، خواستار تقویت قرارگاه مجازی و ساماندهی کتابخانه این مدرسه علمیه شد و قول مساعدت به منظور حمایت در این زمینه را دادند.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه این بازدید ضمن تماس با معاون اداری و پشتیبانی حوزه های علمیه دستورات لازم به منظور حمایت های عمرانی و تجهیز زیرساخت های مدرسه علمیه مدینة العلم را دادند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نورمحمدی مدیر و حجت الاسلام و المسلمین جعفری معاون آموزشی مدرسه علمیه مدینة العلم گزارشی را از روند فعالیت های علمی مدرسه ارائه کردند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha