پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای معاونین حوزه فارس

حوزه/ اعضای شورای معاونان حوزه علمیه استان فارس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای معاونان حوزه علمیه فارس با نماینده ولی فقیه در استان که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با ارائه گزارشی از یک سال گذشته حوزه علمیه فارس اظهار کرد: در سال گذشته در بخش های مختلف دستاوردهای مطلوبی داشته ایم.

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش پژوهش برگزاری جشنواره علامه حلی، در بخش تبلیغ بحث تمرکز گرایی،  در بخش تهذیب برنامه ریزی های تهذیبی در آموزش غیر حضوری، در بخش آموزش، کارهای خوبی در ایام کرونا صورت گرفته است، در بخش امور طلاب تشکیل پایگاه مقاومتبسیج، برنامه های ورزشی و پیگیری تسهیلات طلاب را در دستور کار بود، در بخش موقوفات پیگیری های متعددی برای ایجاد منابع پایدار صورت گرفت، در بخش بین الملل کارهای جدیدی صورت گرفت که یکی از آنها ایجاد ارتباط با متکفلین امور بین الملل نهادهای دیگر بود، در بخش منابع انسانی هم پیگیری ساخت ساختمان مدیریت حوزه استان را داشته ایم.

عضو شورای حوزه علمیه فارس خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه را مایه توفیق و برکت می دانیم و امیدواریم گام هایی را برداریم که مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار در پایان گفت: برای طرح های برون حوزوی نیز آمادگی خود را در جسله شورای عالی قرآن و عترت اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha