پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، به خدمات پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران جهادگر کشورمان اشاره کرد و گفت: خدمات و ایثارگری های کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا طی یک سال گذشته برای آگاهی آیندگان ثبت و ضبط شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، صبح امروز شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۰ در جمع پرسنل گلزار شهدا و آرامستان دارالسلام گلابچی کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عالم فرهیخته و خدوم مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی(ره)، خدمات پرسنل آرامستان ها در شرایط کرونایی را قابل تقدیر دانست و گفت:باید از پرسنل آرامستان ها که ایثارگونه در خط مقدم هستند، تجلیل به عمل آید.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به خدمات پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران جهادگر کشورمان اشاره کرد و افزود: خدمات و ایثارگری های کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا طی یک سال گذشته برای آگاهی آیندگان ثبت و ضبط شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کاشان شهیدان دکتر زارع، مجید فرهاد  و خادم، ادامه داد: بعضی از پزشکان و پرستاران جهادگر در خط مقدم جبهه سلامت بیش از چهارماه نتوانستند فرزندان و اعضای خانواده خودشان را ببینند.

عضو خبرگان رهبری در پایان از تلاشهای شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، کادر درمان، روحانیون جهادگر، خیرین، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم کاشان در مبارزه با ویروس کرونا  قدردانی کرد.

ایثارگری های کادر درمان در مبارزه با کرونا ثبت و ضبط شود | تقدیر از تلاش های پرسنل آرامستان ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha