سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران بویین زهرا قزوین

حوزه / مسئول گروه جهادی شهید حججی حوزه علمیه خواهران بویین زهرا گفت: بانوان طلبه جهادی در عرصه مواسات و مبارزه با بیماری کرونا حضور چشمگیری داشتند.

خانم  زلیخا چگینی، مسئول گروه جهادی خواهران طلبه شهید حججی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از سازمان ها و نهادها و مراکز مذهبی و علمی به میدان آمدند و فعالیت های جهادی بسیاری از آنها شاهد بودیم. یکی از نهادهایی که در کنار اقشار مختلف مردم پای به میدان جهاد گذاشت، حوزه های علمیه خواهران بود.

مسئول گروه جهادی خواهران طلبه شهید حججی شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در این مدت بانوان طلبه همپای برادران طلبه به کمک رسانی و امداد، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی پرداختند و در کنار تحصیل علوم اسلامی برای کمک به همنوعان و هموطنان خود در صحنه حضور داشتند.

فعالیتهای جهادی طلاب حوزه علمیه خواهران بویین زهرا در شهرستان آوج  

وی با اشاره به حضور گروه جهادی شهید حججی بویین زهرا در روستاهای شهرستان آوج بیان کرد: حضور خواهران طلبه در دو مرحله انجام شد که در اسفند سال گذشته برای شناسایی نیازهای روستاها در عرصه های مختلف فرهنگی انجام گرفت و سپس در ایام تعطیلات نوروز در روستای وروق شهرستان آوج فعالیتهای فرهنگی برای بانوان روستا انجام شد.

چگینی همچنین توزیع بسته های معیشتی، برگزاری مسابقه مهدوی، برگزاری جشنواره غذا، نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و سرگرمی برای نوجوانان و دانش آموزان در مساجد با رعایت مسائل بهداشتی را از دیگر برنامه های گروه جهادی شهید حججی اعلام کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha