شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معرفی سرپرست مرکز خدمات بابل

حوزه/ طی مراسمی با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، حجت الاسلام نادعلی ابراهیمی، به عنوان سرپرست جدید نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بابل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، طی مراسمی با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، حجت الاسلام نادعلی ابراهیمی، به عنوان سرپرست جدید نمایندگی مرکز خدمات حوزه علمیه بابل معرفی شد.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نقش این مرکز، جایگاه حمایتی از حوزه های علمیه، طلاب و روحانیان است، اظهار کرد: مرکز خدمات به دنبال کاهش مشکلات طلاب برای دستیابی به موفقیت های علمی و اخلاقی در حوزه است، در این راستا از همه ظرفیت ها برای حمایت مناسب از طلاب حوزه استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که باید تلاش کنیم دغدغه های طلاب به حداقل ممکن برسد، افزود: یک طلبه پس از ورود به حوزه علمیه نباید دغدغه ای جز علم آموزی و کسب تقوا داشته باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مرکز در بخش خدمات فرهنگی نیز اقدامات مناسبی انجام داده است، تصریح کرد: مرکز خدمات ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های طلاب و روحانیان را نیز در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام فلاح، تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان، تکریم از معمرین، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه طلاب جوان و ارائه خدمات درمانی و بیمه ای را بخشی از مهم ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه عنوان کرد.

 در پایان این نشست ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام نصیری، مسئول سابق نمایندگی مرکز خدمات بابل، حجت الاسلام نادعلی ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha