جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره اخلاق و معنویت عصر انقلاب اسلامی

حوزه/ نخستین جشنواره اخلاق و معنویت عصر انقلاب اسلامی در راستای رزمایش تهذیب و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین جشنواره اخلاق و معنویت عصر انقلاب اسلامی در راستای رزمایش تهذیب و تربیت معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می شود.

این جشنواره در راستای گام دوم انقلاب و با هدف ایجاد انگیزه در میان طلاب سراسر کشور در عرصه تهذیب و تربیت و همچنین شناسایی و معرفی افراد نخبه هنری و رسانه ای در میان طلاب برگزار خواهد شد.

محورهای این جشنواره عبارت اند از: اخلاق و معنویت انقلابی، تهذیب و بصیرت اجتماعی، طلبه تراز انقلاب اسلامی، تهذیب و تربیت در افق تمدن سازی اسلامی، تعالی اخلاق و معنویت در مسیر خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی برگزار می شود.

 گفتنی است: این جشنواره در سه بخش مکتوبات شامل مقاله، تحقیق،  شعر، دلنوشته، کاریکلماتور و فیلمنامه و چندرسانه‌ای شامل کلیپ، موشن گرافی، عکس، اینفوگرافی، پادکست و عکس نوشته و فیلم شامل کوتاه، داستانی و مستند برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است به سه اثر برتر در هر بخش دیپلم افتخار جشنواره به همراه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

بدیهی است شرکت کنندگان دراین جشنواره می بایست آثار خود را پس از عضویت در کانال ندای تهذیب با مشخصات کامل برای ادمین کانال تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ارسال نمایند.

همچنین آدرس دبیرخانه قم جمکران بلوار انتظار ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه،معاونت تهذیب و تربیت با تلفن ۰۲۵۳۲۱۳۵۵۹۰ می‌باشد.

طلاب محترم جهت اطلاعات بیشتر به کانال ندای تهذیب در پیام رسان ایتا  https://eitaa.com/nedaye_tahzib  مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha