جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: خدمات امنیت آفرین نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی عصر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی به ویژه در ایام نوروز اظهار کرد: خدمات ارزشمند شما برای جامعه امنیت به همراه دارد که در نظام دینی بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است.

وی، اتخاذ رویکردهای جدید در مهار بحران‌ها، چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش کنیم با ایجاد فرصت‌هایی نظیر اشتغال کسانی که دچار آسیب اجتماعی نظیر اعتیاد شده‌اند را به جامعه بازگردانیم تا میزان پایداری در بازگشت آن عزیزان ارتقا یابد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تشکیل شورای اندیشه‌ورز در عرصه رسالت‌های شما بسیار مهم است که بتوان علاوه بر رسالت‌هایی که در حال حاضر انجام می‌دهید، برنامه‌های جدیدی نیز اتخاذ و اجرایی شود تا شاهد تنوع بیشتر خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: به همه شما عزیزان خسته نباشید و خداقوت می‌گوییم چرا که در ایام عید کار شما بسیار بیشتر می‌شود و امیدواریم خدای متعال بر توفیقات شما عزیزان بیفزاید.

لازم به ذکر است، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز ارائه کرد.

خدمات امنیت آفرین نیروی انتظامی قابل تقدیر است

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha