جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مسؤول بسیج طلاب با مدیر حوزه علمیه مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: امروز پرورش طلابی نخبه، مهذب و انقلابی جز رویکردهای اصلی حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران، در دیدار مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا، با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرا رسیدن سال جدید، تقویت تعامل بسیج طلاب با مجموعه حوزه علمیه را عامل رشد و اعتلای هر دو مجموعه دانست.

وی به نقش بسیج طلاب در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی اشاره کرد و گفت: امروز پرورش طلابی نخبه، مهذب و انقلابی جز رویکردهای اصلی حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که امروز یکی از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری، انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه و روحانیت است، تصریح کرد: حوزه های علمیه در طول تاریخ به ویژه ۴۲ سال اخیر همواره پرچم دار ترویج و نشر آرمان های انقلابی در جامعه بودند.

مدیر حوزه علمیه مازندران به سابقه روشن مدارس علمیه استان، در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: علما، روحانیت و طلاب مازندران همواره با بصیرت و روحیه انقلابی خود، پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزه و روحانیت در طول ۴۲ سال اخیر همواره ثابت کرده در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی آماده است، تصریح کرد: حضور پررنگ روحانیت و حوزه های علمیه در هر عرصه ای بر اساس تکلیف است.

وی به حضور گسترده طلاب و روحانیان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت و حوزه علمیه استان در هشت سال دفاع مقدس حدود ۳۸۰ شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به تقویت تعامل و برگزاری برنامه های مشترک میان حوزه علمیه و بسیج طلاب استان در سال جدید تأکید کرد و افزود: به طور حتم این تعامل و همکاری مستمر آثار و برکات ارزشمندی را برای حوزه و همچنین بسیج طلاب در پی خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران به فعال بودن پایگاه بسیج طلاب در مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: امروز طلاب بسیجی ما در حوزه، پرچم دار نشر و گسترش تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه هستند.

حجت الاسلام اصغری، مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار از آمادگی این مجموعه برای افزایش سطح تعامل و همکاری با حوزه علمیه استان خبر داد.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha