پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهدشت

امام جمعه دهدشت گفت: هماهنگی و وحدت رویه برای اجرای دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کهگیلویه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کهگیلویه، اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به دستورالعمل‌های کرونا شهرستان ما را به وضعیت قرمز رساند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: با وجود هشدارهای قبلی محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزری اعمال نشد و فعالیت‌ها در وضعیت قرمز آزاد بود.

وی با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد تردد مسافران غیر بومی به ویژه از خوزستان در سطح شهر زیاد بود، افزود: اگر در ورودی‌ها سخت‌گیری می‌شد شاهد این وضع نبودیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: با گذشت بیش از یک سال از ورود ویروس همه‌گیر کرونا هنوز برخی از مسئولان نسبت به دستورالعمل‌ها آگاهی کامل ندارند و گروه مشاغل را برای اعمال محدودیت‌ها تشخیص نمی‌دهند.

وی گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها برای اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ضعیف است و دستورالعمل‌های ستاد ملی جدی گرفته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه رفتارهای چندگانه در برخوردها و تصمیم‌های احساسی و سلیقه‌ای مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه داد: دستورات ستاد ملی مقابله با لازم الاجرا است و هر آنچه در دستورالعمل فعالیت مشاغل آمده است با وحدت رویه در شهرستان اعمال شود.

وحدانی‌فر گفت: با ورود کرونا جهان در یک بلای فراگیر فرو رفت و بشریت از کنترل ویروس ناتوان است و همه توان علمی در مقابل یک ویروس کوچک عاجز شده و یارای مقابله ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha