جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، بر لزوم شبکه سازی منسجم برای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی، تأکید کرد و گفت: کارهای بزرگی در حوزه رسانه انجام شده، اما شبکه سازی منسجم و یکپارچه و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، همچنان مغفول مانده و هر یک از ظرفیت ها به صورت جزیره‌ای مشغول نقش آفرینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والملسمین عبادی زاده در دیدار با مسول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور با بیان یکسان بودن فعالیت در فضای مجازی و فضای حقیقی گفت: امروز فعالیت و کنشگری در فضای حقیقی و مجازی یکسان شده است و هیچ تفاوتی بین این دو فضا احساس نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود :حرکت های بسیار خوبی در جهت جبران عقب ماندگی های رسانه ای حوزه علمیه انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد، در گذشته تنها رسانه حوزه منبر بود اما اکنون با وجود فراگیری فضای مجازی و راه اندازی خبرگزاری رسمی حوزه چهره رسانه ای حوزه علمیه ترمیم و نقش آفرینی تخصصی حوزه صورت گرفته است.

امام جمعه بندرعباس افزود: ما امروز در دهکده جهانی قرار داریم که برای نقش آفرینی تخصصی باید از بسترهای فضای مجازی استفاده کنیم و در این راستا لازم است پیام نورانی اهل بیت علیهم السلام  و قرآن کریم را با استفاده از فرصت جدیدی که در اختیار ما قرار گرفته است به جهانیان منعکس کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در جامعه ایران کارهای بزرگی در حوزه رسانه انجام شده است اما شبکه سازی منسجم و یکپارچه و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، همچنان مغفول مانده و هر یک از ظرفیت ها به صورت جزیره‌ای مشغول نقش آفرینی است اما هنگامی که این نقش آفرینی به صورت شبکه ای و منسجم باشد هم ضریب بیشتری را پیدا می کند و اثر گذاری بهتری را در جامعه خواهد گذاشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha