شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: افرادی به صورت هدفمند به دنبال دلسرد کردن مردم در بحث مشارکت در انتخابات هستند، این افراد با القا ناامیدی به دنبال پیاده کردن برنامه های استکباری دشمنان این مملکت و انقلاب هستند و به نوعی می توان گفت این افراد پیاده نظام دشمن در داخل کشور هستند.

علی اصغر دریایی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین رویدادهای سالجاری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: این انتخابات با توجه و رصد وضعیت کنونی کشور، منطقه و جهان بسیار حساس و تاثیرگذار است تا جایی که از هم اکنون بسیاری از رسانه های بیگانگان چشم به آن دوخته اند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که رسانه های معاند از چندماه پیش برای حاشیه سازی برای این انتخابات ریاست جمهوری ایران، اتاق فکر تشکیل داده اند تا با این کار حضور و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه کمرنگ شدن این همه پرسی آرزو و خواسته قلبی دشمنان این انقلاب و ملت است، بیان داشت: زمانی که مشارکت مردم در این انتخابات نمود کمرنگی داشته باشد، دشمن به راحتی می تواند بر سر این موضوع مانورهای فراوانی را اجرا کند و به نوعی یک برگه برنده به دست آورده است، ولی ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که دشمن به این آرزوی شیطانی خود برسد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: مسئله دیگری که همواره در جامعه شاهد آن هستیم این است که افرادی به صورت هدفمند به دنبال دلسرد کردن مردم در بحث مشارکت در انتخابات هستند، این افراد با القا ناامیدی به دنبال پیاده کردن برنامه های استکباری دشمنان این مملکت و انقلاب هستند و به نوعی می توان گفت این افراد پیاده نظام دشمن در داخل کشور هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: مسئله دیگری که همواره باید مدنظر داشته باشیم، موضوع انتخاب اصلح و درست می باشد، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید دولتی انقلابی و متعهد روی کار بیاید. بی شک زمانی که دولتی انقلابی، جهادی و متعهد روی کار باشد بسیاری از مشکلات کنونی کشور حل می شود.

دریایی در پایان گفت: نباید فریب تبلیغات دشمنان این انقلاب و نظام را بخوریم، زیرا آنان با استفاده از قدرت رسانه ای خود روش های بسیار پیچیده ای برای دلسرد کردن مردم در این مشارکت ملی طراحی می کنند، بنابراین ملت باید با بصیرت و بینش سیاسی و دینی به این مسئله نگاه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    0 20
    فسادطلبان غرب پرست وضد انقلابند مگه کیا هستند؟
  • عبدالله IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 0
    اهمیت انتخابات و لزوم تشویق مردم به شرکت حداکثری در آن؛ و هم‌چنین انتقاد از سخنان و مواضعی که موجب دلسرد شدن مردم می‌شود، به‌جای خود محفوظ؛ اما عزیزان خبرگزاری حوزه! موضوع به این مهمی کجا، این مصاحبه کجا؟! نیم‌نگاهی به ساختار تشکیلاتی و سازمانی حوزه به ما نشان می‌دهد بعداز: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت‌برکاتهم، رییس و اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی، مدیر و معاونان مرکز مدیریت، رؤسا و مدیران شوراها و مدیریت‌های استانی، اساتید و فضلای حوزه، نمایندگان ولی‌فقیه، ائمه جمعه و جماعات و...، واقعاً «مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه یک استان» ـ با ارادت و احترام به شخصیت حقیقی ایشان ـ چه جایگاه مهمی در ساختار حوزه محسوب می‌شود که رسانه رسمی ما مهم‌ترین موضوع سیاسی روز کشور را از زبان و بیان وی تحلیل و تبیین نماید؟! با مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان حداکثر باید درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی مربوطه مصاحبه کرد. / با ارادت و سپاس از زحمات