جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست علمی حوزه علمیه جعفریه رستمکلا

حوزه/ نخستین نشست علمی در سال جدید با عنوان «نقد و بررسی ادله فقهی اذن زوج در مورد حق خروج زوجه از کشور» در مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام پیشنمازی، مدیر مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا بهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، از برگزاری سلسله نشست‌های علمی در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی ادامه داد: در این راستا نخستین نشست علمی در سال جدید با عنوان «نقد و بررسی ادله فقهی اذن زوج در مورد حق خروج زوجه از کشور» امروز با حضور جمعی از اساتید و همچنین طلاب علاقه مند این مدرسه علمیه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا ادامه داد: این مبحث علمی از سوی حجت الاسلام رسولی، استاد حوزه علمیه ارائه شد.

حجت الاسلام پیشنمازی، از تداوم برگزاری نشست‌های علمی در سال جدید در مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم تداوم این گونه نشست ها در رشد علمی طلاب و همچنین اساتید نقش بسیار مؤثری خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه رستمکلا با بیان اینکه توجه به نشست‌های علمی و همچنین ابعاد پژوهشی فعالیت‌ها در مدارس امری ضروری است، تصریح کرد: تحول عملی در حوزه با تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به این که فعالیت‌های حوزه باید بر مدارس تولید علم و تقویت پژوهش و تحقیق باشد، ادامه داد: امروز حوزه با توجه به ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی که دارد می تواند در رفع بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی اثرگذار باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha