پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: نباید تحقق و عملی شدن شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی را به برگزاری جلسات، سمینارها و... خلاصه کنیم، بلکه باید به معنای واقعی و به صورت جهادی برای تحقق این مهم وارد میدان عمل شویم.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به روند افزایشی بیماران کرونایی و آمار مرگ و میرها بر اثر این ویروس منحوس در استان کردستان، اظهارداشت: متاسفانه زمانی که بخش اعظمی از مردم هشدارهای بهداشتی و درمانی را نادیده می گیرند، باید منتظر چنین وضعیتی باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این بیماری با کسی شوخی ندارد و هر کسی را می تواند مبتلا کند و بی گمان سهل انگاری ما که به نوعی پایمال کردن حقوق دیگران است می تواند برای استان فاجعه آفرین باشد.

این عالم اهل سنت، با اشاره به اینکه رعایت حقوق دیگران در این شرایط ویژه جزو وظایف دینی و انسانی هر فردی است، بیان کرد: بیماری کرونا جدای از تلفات جانی بسیاری که برای کشور و استان کردستان به دنبال داشته، عملا چرخ اقتصاد جوامع بشری را فلج کرده و به نوعی می توان گفت که در نیم قرن اخیر هیچ بلایی سخت تر از این بیماری در جوامع انسانی دیده نشده است.

امام جمعه سنندج، در بخش دیگری از سخنان خود به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر تولید و اقتصاد از دغدغه‌مندی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست. معظم له راهکارهای علمی و عملی برای اقتصاد کشور ترسیم کردند که همه ما در قبال عملیاتی کردن منویات ایشان مسئول هستیم.

ماموستا رستمی، در ادامه تصریح کرد: نگاه رهبر انقلاب به تولید ملی نشان می دهد که ایشان بهترین راهکار برای توسعه همه جانبه کشور را در تقویت بنیان‌های اقتصادی می دانند و اگر هم خوب نگاه کنیم در علم اقتصاد و حتی سیاست این مهم به وضوح بیان شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: با این وجود نباید تحقق و عملی شدن شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی را به برگزاری جلسات، سمینارها و... خلاصه کنیم، بلکه باید به معنای واقعی و به صورت جهادی برای تحقق این مهم وارد میدان عمل شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha