جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غذادهی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با اتحاد دو بنیاد خیریه اسلامی

حوزه/ یک سازمان خدمات تحویل غذا و بنیاد زکات آمریکا، در ماه مبارک رمضان به مبارزه با گرسنگی و ناامنی شتافته و قصد دارند با کمک هم حداقل ۱۵ هزار وعده غذایی میان نیازمندان توزیع کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از آناتولی، خدمات تحویل غذای دورداش و یک سازمان غیردولتی مسلمان مستقر در ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کردند که برای تهیه ده‌ها هزار وعده غذایی در ماه مبارک رمضان با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

بنیاد زکات آمریکا و دورداش قصد دارند در ماه رمضان، که از ۱۳ آوریل آغاز می‌شود، به مبارزه با گرسنگی و ناامنی غذایی رفته و غذارسانی گسترده به نیازمندان را آغاز کنند.

بر اساس بیانیه مشترک، این دو سازمان قرار است حداقل ۱۵ هزار عده غذای گرم را از کالیفرنیا تا نیویورک در سراسر آمریکا توزیع کنند. این دو بنیاد همچنین متعهد شده‌اند است که برای هر عکس ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی با تگ زکات در آمریکا و دورداش یک وعده غذایی اضافی توزیع کنند.

آمنه میرزا ، مدیر ارشد بازاریابی بنیاد زکات گفت: عدم امنیت غذایی در همه جا وجود دارد.

 وی افزود: این همه‌گیری به ما نشان داده است که همسایگان ما گرسنه هستند، بعضی از آنها ۱۰ ساعت در صفوف غذا منتظر هستند. با درک این موضوع ، با غذارسانی قصد داریم به همشهریان‌مان کمک کنیم.

نادیا اسماعیل ، رئیس جامعه مسلمانان دور داش نیز گفت:  مفتخر هستیم که بازرگانان محلی برجسته و نمایندگان تجارت حلال به بنیاد خیریه کمک می‌کنند. ما از تجار محلی و دارای گواهینامه حلال حمایت می‌کنیم و هر سفارشی که آن‌ها بدهند، ما در عوض آن یک دلار به بنیاد خیریه زکات کمک‌رسانی می‌کنیم.

وی گفت:  مشارکت سازمان تحویل غذا با بنیاد زکات آمریکا به شما کمک می‌کند تا هزاران نفر از مردم آمریکا در این زمان مراقبت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قریشی AF ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    امید که امسال معلولین و ورثه شهدا افغانستان را در نظر بگیرید من هم ریس انجمن اجتماعی معلولین و ورثه شهدا هستم بسیار دچار مشکلات جدی مواجه هستند