جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / حجت الاسلام مصطفایی، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش‌اند که یاس و ناامیدی را میان مردم تزریق کنند؛ ولی همه باید با شرکت پرشور، فعال و با نشاط در انتخابات سال جاری دشمن را برای همیشه مایوس کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، اظهارداشت: مردم باید انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را جدی گرفته و حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام برای دشمن شکننده است، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی بوده و در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته که نشان دهنده اعتماد مردم به نظام و مشارکت در تعیین سرنوشت است.

وی اظهار کرد: این انقلاب نیازمند جوانان پرنشاط است، در حال حاضر جوانان در عرصه‌های علمی، فناوری، گروه‌های جهادی، عملیاتی، خدماتی، تولید و... مشغول خدمات‌رسانی بوده و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر حضور جوانان در تمامی صحنه‌ها تاکید ویژه دارند.

حجت الاسلام مصطفایی، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستا در سال ۱۴۰۰ از اهمیت بالایی برخودار است، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است، این حضور حداکثری دشمن را ناامید و به او یاس و ناامیدی تزریق می‌کند.

وی، عنوان کرد: انتخاب اصلح نیز یکی از موضوعاتی است که باید در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین در پایان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش‌اند که یاس و ناامیدی را میان مردم تزریق کنند؛ ولی همه باید با شرکت پرشور، فعال و با نشاط در انتخابات سال جاری دشمن را برای همیشه مایوس کنیم.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha