جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر می خواهیم که شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» به معنای واقعی عملیاتی شود باید نگاهمان، نگاهی عمیق و تخصصی باشد و از نگاه های سطحی و غیرتخصصی دوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه هماهنگی مناسبت های مذهبی این استان اظهار داشت: بی شک می توان با مهربانی و بیان وضعیت کشور و نیز افشای نگاه طمع آمیز دشمنان به این مملکت حضور و مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با این وجود برای دعوت دوباره مردم برای آفریدن یک حماسه دیگر نیازمند بازنگری در عملکرد مسئولان و مدیران دولتی داریم که این مهم باید محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه بیان داشت: باید گفت که بخش اعظمی از حضور مردم، معلول اعتماد به مدیران و مسئولان است، لذا شایسته است که با کار خوب و انقلابی اعتماد را در جامعه بسط دهیم و در انتخابات پیش رو سطح مشارکت را همانند گذشته بالا ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سوی دیگر باید برای مردمی که قصد دارند کاندیدای خود در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب کنند، ایجاد انگیزه و امید را زنده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتقاد از شعارزدگی در جامعه بیان داشت: باید به دور از هرگونه وعده بعید و شعارزدگی زمینه یک مشارکت تاریخی در انتخابات پیش رو را در کشور مهیا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت: اگر می خواهیم که شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» به معنای واقعی عملیاتی شود باید نگاه ما، نگاهی عمیق و تخصصی باشد و از نگاه های سطحی و غیرتخصصی دوری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ماه رمضان در نزد مسلمین بسیار ارجمند است؛ بنابراین برای حفظ جایگاه این ماه عزیز باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود گفت: کسی که در این ماه مبارک روزه دار است باید بداند که تمام جوارح و اعمال وی باید روزه دارد باشد و روزه داری تنها به معنای نخوردن نیست و مومن باید از لحظه لحظه این ماه نورانی استفاده معنوی ببرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha