جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ معارفه اولین امام جمعه بوموسی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با بیان اینکه مطالبات مردم بوموسی با شعار محقق نمی شود، گفت: تا کنون تنها صدا و خبری که از بوموسی منعکس شده خبر هواشناسی بوده؛ اما امروز با حضور امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم عزیز بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان، در مراسم معارفه اولین امام جمعه شهرستان بوموسی، با اشاره به نقش استراتژیک این جزیره، اظهارداشت: بوموسی برای تمام ایران دارای جایگاه مهمی بوده و باید مسؤلین در جهت توسعه آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: تا کنون تنها صدا و خبری که از بوموسی منعکس شده خبر هواشناسی بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ است؛ اما امروز با حضور امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم عزیز بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: حضور امام جمعه در شهرستان بازویی است برای کمک به مسؤلین در جهت توسعه بخش‌های مختلف جزیره است.

وی افزود: امام جمعه بوموسی، برادری منصف جهت نقد منصفانه و دلسوزانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت جامعه است؛ به همین دلیل مسؤلین باید از ظرفیت عظیم امام جمعه در بخش های مختلف استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با بیان اینکه شهرستان بوموسی نیازمند توجه ویژه در اعتبارات ملی و استانی است، خاطرنشان کرد: ما در آینده برای پیشرفت و شکوفایی جزیره نیازمند سرمایه انسانی هستیم، رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی جزیره  وابسته به سرمایه انسانی است؛ از این رو مسؤلین باید مطالبات مقام معظم رهبری و نخبگان را در رابطه با جزایر استراتژیک استان عملیاتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: مطالبات مردم شهرستان بوموسی با حرف زدن محقق نمی شود! نمی‌توانیم با شعار مشکلات مردم را حل کنیم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با مسؤلین همواره متذکر شده اند که مسؤلین اجرایی باید در خصوص کارهایی که انجام شده صحبت کنند نه در رابطه با آنچه که باید انجام شود! از این رو مطالبه مردم و مقام معظم رهبری، از تمامی مسؤلین نظام انجام مطالبات به حق مردم در جهت پیشرفت نظام و کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماز جمعه را تریبون مردم و مکانی برای طرح مشکلات آنان دانست و بیان کرد: مهم ترین مسؤلیت فرهنگی-اجتماعی شهرستان بر عهده امام جمعه شهرستان بوده و با سیاست گذاری و ترسیم نقشه راه می‌تواند وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان بوموسی را ساماندهی کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری موتور محرک جامعه بوده و با دستان توانمند خود جامعه را هدایت و به حرکت در می آورند، اظهارداشت: آنچه از رصدخانه ولی امر مسلمین بیرون می آید توسط امامان جمعه به اطلاع مردم رسیده و ابعاد مختلف سخنان معظم‌له را در جامعه تبیین و گفتمان سازی می کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha