جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران دهدشت

حوزه/ نشست بررسی مشکلات طلاب مبلغه در لنده برگزار و مطرح شد؛ با همکاری بنیاد علوی، طلاب مبلغه در لنده حمایت می شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، نشست مشترک مدیر حوزه علمیه خواهران دهدشت با امام جمعه و مسئولین ادارات فرهنگی لنده امروز برگزار شد.

فاطمه محمدزاده، در این نشست با اشاره به پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران گفت: اطلاع رسانی ثبت نام حوزه علمیه نیازمند همکاری نهادهای فرهنگی است.

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب(س) دهدشت افزود: پذیرش طلبه تاکنون از شهرستان لنده خیلی کم بود و این می‌تواند ناشی از عدم اطلاع رسانی به موقع باشد.

وی از امام جمعه و سازمان تبلیغات خواست نسبت به اطلاع رسانی ثبت نام حوزه علمیه از تریبون‌ها و نماز جمعه و جماعت همکاری لازم را داشته باشند.

محمدزاده تصریح کرد: جایگاه حوزهای علمیه به ویژه مدارس علمیه خواهران همچنان در سطح جامعه شناخته شده نبوده و بسیاری از مردم شناختی از حوزه ندارند و نمی دانند حوزه های علمیه خواهران چه فعالیت هایی داشته و چقدر تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۷ طلبه از لنده در مدرسه علمیه دهدشت تحصیل می‌کنند و عده‌ای نیز فارغ التحصیل شده و با دست خالی به کار تبلیغی مشغول هستند، گفت: انتظار داریم امام جمعه، بنیاد علوی و سازمان تبلیغات برای تامین مکان و تجهیزات این خواهران اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول افزود: خواهران مبلغه علاوه بر مکان فرهنگی نیاز به حمایت معنوی امام جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی از جمله برگزاری دوره هایی برای ارتقای سطح علمی مبلغان همچون تفسیر کلاس احکام و... دارند.

لازم به ذکر است، مسئول بنیاد علوی در این نشست قول داد مکانی برای تبلیغ در اختیار طلاب مبلغه قرار داده و نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز در حد توان مساعدت لازم را داشته باشد.

امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز از فعالیت طلاب و مبلغان خواهر استقبال کرده و قول همکاری مساعد دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha