شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین الطاف الهی بود که به برکت تدبیر امام راحل برای حل مشکلات مسکن مردم محروم تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در دیدار مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان این که  نگاه هوشمندانه و تدبیر حکیمانه امام راحل در تأسیس نهادهایی همچون بنیاد مسکن، بسیج مستضعفین، کمیته امداد و ... نشان از جامع نگری امام راحل و هدایت های غیبی خداوند متعال بود، اظهار داشت: پس از گذشت سال ها برکات تصمیمات امام خمینی (ره) و اهمیت چنین نهادهایی بیش از پیش نمایان تر می شود.

وی افزود: تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین الطاف الهی بود که به برکت تدبیر امام راحل برای حل مشکلات مسکن مردم محروم تأسیس شد.

امام جمعه ارومیه با تصریح بر این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در مسیر آرمان های امام راحل بیش از پیش تلاش کرده و در خدمت به مردم لحظه ای سست نشود، گفت: مسئولین این نهاد باید قدردان لطف الهی باشد که در مسیری قرار گرفته اند که می توانند با خدمت به مردم و ایجاد انگیزه و امید در محرومین رضایت الهی را کسب نمایند.

وی اضافه کرد: از مشکلات و سختی های کار دلسرد نباشید و اگر کارهایتان را برای خدا انجام دهید یقین بدانید خداوند در مسیر حل مشکلات مددکار شما خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در هر مجموعه ای مشکلات متعددی وجود دارد و رسیدن به شرایط مطلوب و ایده آل در هر مجموعه ای نیاز به تلاش وافر دارد اما اصل موضوع درست بودن مسیر فعالیت است و  بحمدالله مسیر ساخت خانه برای محرومین مسیری درست و الهی است که باید از خداوند متعال بخواهید تا شما را در این مسیر ثابت قدم نگه دارد.

وی با بیان این که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم و براساس توصیه معصومین و قرآن کریم در این ماه عبودیت و بندگی انسان تجلی یافته و همه افعال انسان رنگ و بوی عبودیت بخود می گیرد و تلاش کنید از فیوضات و معنویات این ماه عزیز نهایت بهره را برده و ما را از دعای خیرتان بی‌نصیب نکنید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سعید بهادری، قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مهندس بدلی، مدیرکل بنیاد مسکن به ارائه گزارش در خصوص فعالیت ها و اقدامات این نهاد پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha