پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ پرونده «مرجعیّت و انتخابات» به بازخوانی نظرات، مواضع و استفتائات انتخاباتی مراجع عظام تقلید از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز در شماره های گوناگون خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «مرجعیت و انتخابات» عنوان پرونده ای است که در شماره های گوناگون به بازخوانی نظرات، مواضع و استفتائات انتخاباتی مراجع عظام تقلید از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز از سوی این خبرگزاری خواهد پرداخت.

     

آیت الله العظمی نوری همدانی:

حفظ نظام از اوجب واجبات است و انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و این مملکت، مملکت امام زمان(عج) است و هر کس که به امام زمان(ع) علاقه و ایمان دارد باید در انتخابات شرکت کند.

    

روز رأی گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دورای مجلس خبرگان – اسفند ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین پور IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    3 2
    سلام باید ،با آگاهی و تشخیص دادن افراد و سنجش طرز فکر آنها رای بدهیم ،این مملکت برای خودمان هست ، ای مردم نگاه به چهره ها نکنید ،نگاه به اعمال آنها کنید ،بررسی کنید ،تا رای بدهید ،کسانی که شعار الکی می دهند ؛ باید افراد را بشناسید. فرض کنید ،سیب زمینی میخرید ،آنها را سوا می کنید ،سپس می خرید ، نمایندگان را هم باید از هم تشخیص بدهید و سپس رای بدهید ؛
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      2 1
      اگه سیب زمینی خوب نبود بجاش پیاز که نمشه خرید مجبوری نخری ما هم نمی خریم
  • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    درسته شاید سیب زمینی خوب نباشه اما اگر هیچ چیزی غیر از سیب زمینی نباشه میخوای گرسنگی بکشی؟ممکنه انتخابات تاثیری نداشته باشه (که البته همون اولاش بیش از70درصد خوبه و یه تکونی میده به وضعیت )اما امنیت خودمون چی میشه ؟ دشمن منتظر ضعف اتحاد از طرف ماست.