جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید دو نرم‌افزار از آثار آیت الله العظمی مظاهری

دو مجموعۀ نرم‌افزاری با عناوین «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان»، از آثار حضرت‌آیت‌الله مظاهری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در آستانۀ فرارسیدن ماه مبارک رمضان، دو مجموعۀ نرم‌افزاری با عناوین «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان»، از آثار حضرت‌آیت‌الله مظاهری منتشر شد.

در نرم‌افزار «صبر، کیمیای سعادت انسان»، بر اهمیّتِ توجّه و کاربرد صبر و استقامت به‌عنوان یک عامل مهم برای حفظ حیاتِ ایمانی و انسانی تاکید شده و در مباحث آن صبر به سه قسم کلّیِ «فردی»، «خانوادگی» و «اجتماعی» تقسیم گردیده است.

همچنین نرم‌افزار «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان»، حاوی شرح مختصر منازل آخرت بر مبنای تعالیم قرآن و عترت است و در آن به بیان اهمیّتِ توجّه به معاد به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری در سعادت انسان و طریقی برای کسب فضائل اخلاقی پرداخته‌ شده است.

این دو اثر ارزشمند به همّت مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا«سلام‌الله‌علیها» تنظیم شده و از امکاناتی از قبیل: دسترسی آسان به صوت بیانات، بدون نصب نرم‌افزار؛ متن کامل تعدادی از تألیفات معظّم‌له؛ جستجوی پیشرفته و امکان چاپ متن برخوردار است.

یادآور می‌شود متن این بیانات اخلاقی در قالب دو کتاب با عناوین «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان» در سال‌های قبل به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیۀ نرم افزار و کتاب «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان» یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به فروشگاه اینترنتی انتشارات مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا«سلام‌الله‌علیها» به آدرس alzahrabook.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۳۶۷۱-۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha