چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ رونمایی از کتاب «بحوث علمیه فی القضیه المهدویه»

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: هجوم ویروس کرونا سبب نگرانی هایی برای عاشقان حقیقت و اسلام اصیل به وجود آورده است و باید برای این امر مهم فکر سریع شود تا بیش از این دین، نظام جمهوری اسلامی و جامعه ایرانی گرفتار خسارت نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی امروز در رونمایی از ‌کتاب « بحوث علمیه فی القضیه المهدویه» که در مرکز تخصصی مهدویت در قم برگزاری شد گفت: امروز در شرایط بسیاری از لحاظ حمله به اعتقادت دینی و تعطیلی مبانی دینی و اعتقادت با هجوم ویروس کرونا هستیم و این مسئله نگرانی های بسیار جدی برای عاشقان حقیقت و اسلام اصیل به وجود آورده است و باید این امر مهم فکر سریع شود تا بیش از این دین، نظام جمهوری اسلامی و جامعه ایرانی گرفتار خسارت نشود.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که راه اندازی مسئله ضروری مانند درس خارج مهدویت چگونه توانسته دلها را به سمت مسئله مهدویت و امام مهدی موعود که یهودیها نگران نشر آن هستند، به خود جلب و توجه دهد و همین سبب استقبال بسیاری ازمردم عرب زبان و کشورهای اسلامی شده است.

این محقق بیان داشت: وقتی کار مانند این می تواند جوانان اسلامی سایر کشورها را جذب کند و دلها را به مهدویت آشنا کند، چرا نباید آن را گشایش داد و به زبانهای غیر فارسی منتشر نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی گفت: این توجه قلب ها انتظار را از اهل علم و حوزه و حوزویان بیش از پیش بالا برده  و امید است شاهد کارهای فاخرتری در عرصه مهدویت برای از بین بردن غفلت ها از اسلام و مسئله مهدویت و مذهب شیعه باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: نشر مهدویت و آموزه‌های اسلامی می تواند دشمن را بیش از گذشته مأیوس کند و سبب پیروزی اسلام و دین شود.

این محقق بیان داشت: براین باوریم که مردم دنیا و کشورهای اسلامی مسئله مهدویت را دوست دارند و عاشق آن هستند و همین امر نیز مسئولیت حوزویان و اهل علم را بیش از گذشته برای نشر آن سنگین تر کرده و می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha