جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 952941
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
حجت السالام موسوی قزوین

 حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین از برگزاری اولین جشنواره خطابه قرآنی ویژه طلاب و ائمه جماعات استان تا پایان اردیبهشت سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: باید از لحظه های نورانی این ماه بهره کافی را برد و به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم دستاوردهای معنوی ارزنده ای به دست آورده و آن را حفظ کنیم ملائکه به سراغ ما آمده و به کرامات ارزنده ای دست خواهیم یافت.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: با تهذیب نفس و تلاش در راستای تکامل و تعالی به بالاترین مراتب و درجات می رسیم و درهای بهشت به روی ما باز می شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به برگزاری اولین جشنواره خطابه قرآنی ویژه ائمه جماعات و طلاب حوزه علمیه قزوین خبرداد و بیان کرد: محورهای این جشنواره شامل اعجاز قرآن، ولایت ومهدویت در قرآن، جایگاه و اهمیت قصص قرآنی، سبک زندگی اسلامی قرآنی، جایگاه علم در قرآن، قرآن و تمدن اسلامی، اخلاق قرآنی و تدبر در قرآن می شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: اردیبهشت سال جاری آخرین مهلت شرکت در این جشنواره قرآنی خواهد بود. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به مهاونت های تهذیب مدارس علمیه قزوین مراجعه کنند.

اولین جشنواره خطابه قرآنی قزوین برگزار می شود

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha