پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام انصاری قزوین

 حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: رسیدگی به فقرا و کسانی که سفره افطارشان خالی است باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه استان البرز که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت و ماه بهار قرآن است بر هر انسان عاقلی است که فرصت‌های بی نظیر این ماه را غنیمت شمرد و برای سفر دشوار و طولانی آخرتش توشه برگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اعمالی که در این ماه مورد سفارش «ائمه معصومین(ع)» است در عین داشتن ثواب فوق العاده، مشقتتی ندارد و وقت چندانی نمی‌گیرد.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد: رسیدگی به فقرا و کسانی که سفره افطارشان خالی است باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری به انتخابات هم پرداخت وبیان کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مایه یاس دشمنان، مصونیت، اقتدار و عزت ایران است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد: وقتی مردم در مقاطع مختلف به صحنه می‌آیند، نوع رفتار دشمنان جمهوری اسلامی ایران هم عوض می‌شود و در مجموع حضور پررنگ مردم در مقاطع مختلف پشتوانه‌ قوی برای انقلاب و نظام ما است.

حجت الاسلام انصاری ضمن تاسف از شیوع دوباره ویروس منحوس کرونا در کشور، بیان کرد:با توجه به وضعیت خطرناک این بیماری بر روی سلامت مردم، باید بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha