سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تقدیر و تشکر

حوزه/در نشست تکریم و تجلیل از گروه‌های جهادی به عملکرد خوب این گروه‌ها در زلزله سی‌سخت و بیماری کرونا اشاره شد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، جلسه تکریم و تجلیل از گروه های جهادی در مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید صفدر پناهی، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: اصل قضیه و ضرورت و نحوه تجلیل روشن است کاری است که باید صورت گیرد ولی باید تمام گروه‌های استان شناسایی و گروه‌های فعال و همیشه در صحنه تقدیر و تشکر شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام جعفری مهر مدیر کل مرکز حوزه‌ علمیه استان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ خوش درخشیدند، گفت: در شرایطی که کشورهای دیگر با آن همه پیشرفت تکنولوژی در مبارزه با این ویروس خود را گم کرده‌اند ولی الحمدللّه ستاد مبارزه با کرونا با تدابیر خود با کمک گروه‌های جهادی توانستند تا حدودی از پیشرفت این ویروس جلوگیری کنند.

وی افزود: گروه جهادی مرکز خدمات هم در بحث ضدعفونی معابر و شناسایی افراد کم برخوردار و توزیع غذای گرم، گوشت و بسته غذایی میان این خانواده‌ها عملکرد خوبی داشت و هم در زلزله سی سخت علاوه بر کمک‌های نقدی به تهیه کانکس برای افراد زلزله زده اقدام کرد. 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گروه‌های جهادی طلاب  استان توانستند در این دو حوزه عملکرد خوبی داشته باشند در پیشگاه خدا و مردم نمره قبولی را دریافت کنند، لذا شایسته تقدیر هستند.

جعفری‌مهر عنوان کرد: جا دارد که از این گروه ها تقدیر و تشکر شود هر چند سازمان تبلیغات و مدیریت حوزه استان از این گروه‌ها تقدیر کرده‌اند، اما مرکز خدمات به کمک نهادهای حوزه از همه این گروه‌ها تجلیل خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام افتخاری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هم اظهار کرد: گروه‌های جهادی خواهران برای مبارزه با  کرونا به تولید ماسک، ارزاق و تدفین اموات پرداختند و در زلزله سی‌سخت هم حضور دارند.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام بهشت، رئیس سازمان تبلیغات شهر سی سخت ضمن تقدیر از مرکز خدمات استان گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه  از روز اول زلزله سی‌سخت  پیگیر امور بود.

وی افزود: مستندی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی تهیه شود تا مردم حضور گروه های جهادی را ملوس‌تر ببیند.

در پایان این جلسه هم حجت‌الاسلام سالاری، نماینده بسیج طلاب تاکید بر استمرار فعالیت‌های  گروه‌های جهادی تاکید کرد و خواستار تجلیل و تکریم گروه های جهادی در پایان ساخت و ساز شهر سی سخت شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha