سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کارگاه

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان در راستای ارتقاء توانمندی و بروز شدن مصاحبه گران محوری همانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی مصاحبه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان در راستای ارتقاء توانمندی و بروز شدن مصاحبه گران محوری همانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تکمیلی مصاحبه کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین مرویان حسینی با موضوع « فنون و مهارت‌های مصاحبه گزینشی» و یکی از کارشناسان روانشناسی مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان با موضوع «شخصیت شناسی در مصاحبه گزینشی»، ایراد سخن کردند.

این کارگاه‌ها در دو روز و به‌صورت مجازی از طریق سامانه‌ی LMS۲ و حضوری با جمعی محدود از مصاحبه گران، به همت اداره پذیرش معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

حوزه علمیه خراسان همانند سال های گذشته به صورت سراسری از بین داوطلبان ورود به این حوزه ثبت نام می کند و متقاضیان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند برای نام نویسی اقدام کنند.

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۰۰ تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha