جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ جلسه توجیهی مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان، از سوی واحد اعزام مبلّغ مدرسه فاطمیه ملاثانی، با حضور مدیر و معاون فرهنگی، اساتید و مبلغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه توجیهی اعزام مبلغین در ماه مبارک رمضان، با حضور مدیر و معاون فرهنگی، اساتید و مبلغان مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

در این جلسه، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س)، خانواده‌ها را کانون فعالیت‌های تبلیغی مبلغان دانست و اظهارداشت: هدف ما بیان سیره اهل‌بیت(ع) به‌خصوص برای جوانان است؛ بنابراین، باید احساس مسئولیت در خانواده‌ها را افزایش دهیم.

وی در ادامه یکی از آسیب‌های  تبلیغ را دعوت نمودن مخاطبان به‌سوی خود دانسته و بیان داشت: با توجه به شرایط امروز کرونا که قادر به اجرای برنامه تبلیغی به‌صورت حضوری نبوده‌ایم، لذا مبلغین باید تمام هنر و توان خود را در اجرای برنامه  متنوع به صورت مجازی قرار داده و مراقب باشیم مردم را به‌سوی خودمان دعوت نکنیم، بلکه دعوت‌کننده به‌سوی خدا، قرآن و عترت باشیم.

همچنین، سرکار خانم مهابیدی، استاد حوزه و مسئول حوزه بسیج خواهران شهرستان ملاثانی، در ادامه این جلسه، گفت: در جلسات تبلیغی، باید فضای مشارکت با مخاطب را افزایش داده و آن‌ها را در بحث‌ها شرکت دهید؛ زیرا هر چه مشارکت بیشتر باشد، مخاطب کمتر خسته می‌شود.

وی بر ارائه برنامه‌ روزانه به مخاطبان تأکید کرد و گفت: با دادن برنامه به افراد، برنامه از آن‌ها بخواهید و مطالب جلسه بعد را از کتب آموزشی مربوطه که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید، مطالعه نمایند.

مهابیدی در پایان جلسه از مبلغین درخواست کرد  که در ایام ماه مبارک رمضان سیره سیاسی امام علی(ع) را حتماً در برنامه تبلیغی خود داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha