سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارائه خدمات کشاورزی و دامپروری از جمله تولید سموم، کود و علوفه مورد نیاز دام ها و ... از عوامل و خدمات مهم در عدم مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در دیدار نادر زهره ای، مدیر تعاون روستایی لرستان با اشاره به اینکه اداره تعاون روستایی نقش مهمی در تحقق اهداف شعار خواهد داشت، گفت: اداره کل تعاون روستایی در استان می تواند از تولید تا توزیع در راستای تحقق اهداف شعال سال نقش آفرینی داشته باشد . 

وی با اشاره به اینکه تعاون روستایی باید در ایجاد خدمات مطلوب و رفاهی به روستائیان فعالیت های چشمگیری را انجام دهد، خاطر نشان کرد: چنانچه تعاون روستایی با جهاد کشاورزی، امور عشایر و جهاد سازندگی همکاری و تعامل مستمر داشته باشد مانع مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد شد . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه می توانیم با فراهم کردن صنایع تبدیلی ارزش افزوده در روستاها را بالا ببریم، گفت: ارائه خدمات کشاورزی  و دامپروری از جمله تولید سموم، کود و علوفه مورد نیاز دام ها و ... از عوامل و خدمات مهم در عدم مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد بود که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان یادآور شد: دقت در سلامت کارکنان تعاون روستایی برای ارائه خدمت صادقانه به مردم نیز موجب خواهد شد ارباب رجوع با ورود به فضای اداری شاهد اخلاق و ضوابط قانونی و بدون تبعیض باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha