پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انتخابات

حوزه/ نشست برخط سیاسی بصیرتی ویژه انتخابات با عنوان «اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات» در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ورزنه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سید رضا حجازی در نشست برخط سیاسی بصیرتی ویژه انتخابات با عنوان «اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات» در مدرسه فاطمه الزهرا(س) ورزنه گفت: در شرایط کنونی برای انتخابات پیش رو با دو نقشه رو برو هستیم،  یک نقشه از طرف خودی می باشد که در انتخابات بحث مشارکت حداکثری مطرح است و دیگری نقشه دشمن  است که تلاش می کند در انتخابات بحران ایجاد کند تا این انتخابات برگزار نشود و یا حداقل حضور را شاهد باشد.

وی ادامه داد: در این مرحله ما با مشکلات جدیدی روبرو هستیم باید شرایط جدید را بدانیم و طبق شرایط برنامه ریزی کنیم تا خطا و اشتباه نداشته باشیم، باید بدانیم چه تفکری می تواند ملت را نجات دهد، یکی از شبهاتی که اکنون در بین مردم، مخصوصا جوانان وجود دارد این است که اگر در سال ۵۸ مردم با ان حضور حداکثری در پای صندوق های رای شرکت کردند چنین رویدادی دیگر رخ نمی دهد.

حجازی با مطرح کردن این مسئله که این انتخابات دومین مرحله انتخابات در گام دوم است و اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم است گفت: در این شرایط هر انتخابی و هر حضوری یک ضمانتی برای کشور و مردم ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات هشت مولفه را به همراه دارد گفت: حضور حداکثری در انتخابات سبب ایجاد تولید قدرت ملی با حضور مردم، رفع آسیب ها، برطرف کردن تهدیدات، تاثیر در پیشرفت های مختلف، بالا رفتن  مقبولیت نظام توسط مردم، افزایش قدرت مدیریت در داخل و خارج کشور، ایجاد ثبات سیاسی، افزایش درجه همبستگی و وحدت گروه  و در نتیجه تقویت ارکان نظام در تصمیم گیری و تصمیم سازی  می شود.

حجازی با بیان ۱۰ ویژگی‌ رئیس ‌جمهور مطلوب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، گفت: رئیس جمهور مطلوب با کفایت باشد، مردمی و با ایمان باشد، ضد فساد باشد، عدالت خواه باشد، به آینده امیدوار باشد، در مشکلات و رفع مشکلات توانمند باشد، معتقد به توانمندیهای داخلی باشد، دارای عملکرد انقلابی باشد، معتقد به جوانها باشد.

وی در پایان تاکید کرد:  در این شرایط بیشترین تبلیغ باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، مراقب نقشه های دشمن باشیم و نگذاریم افرادی با حاشیه سازی مانع این حضور شوند، مراقب باشیم که دشمن ما را به دو دستگی تبدیل نکند و بینمان تفرقه و اختلاف نیندازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha