شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست هم‌اندیشی بررسی فعالیت‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان

حوزه/ جمعی از طلاب خواهر کوی علوی در آخرین روزهای ماه شعبان و در استقبال از ماه مبارک رمضان، در جلسه‌ای ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با بررسی بهترین راهکارهای مبارزه در جنگ نرم به ارائه ایده‌ها و پیشنهادات پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی بررسی فعالیت‌های پژوهشی-فرهنگی ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) اهواز برگزار شد.

جمعی از طلاب خواهر کوی علوی در آخرین روزهای ماه شعبان و در استقبال از ماه مبارک رمضان، در جلسه‌ای ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با بررسی بهترین راهکارهای مبارزه در جنگ نرم به ارائه ایده‌ها و پیشنهادات پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی پرداختند.

در این جلسه ضمن تقسیم وظایف در بخش‌های موضوعی، تفسیری، تحلیلی، اخلاقی، ادبی و بصیرتی میان طلاب، مقرر شد تا طی برنامه‌ای مدون، مطالب به صورت روزانه و در قالب فضای مجازی، ابتدا بین طلاب و سپس در بستری گسترده‌تر منتشر شود.

در پایان ماه مبارک رمضان نیز با تجمیع برترین مطالب و مکتوبات، مجله‌ای تحت سرپرستی طلاب تهیه و توزیع خواهد شد که نسخه‌های بعدی آن در صورت استقبال و تأثیرگذاری در طولانی‌مدت و به صورت چاپی در چرخه انتشار قرار خواهد گرفت.

نشست هم‌اندیشی بررسی فعالیت‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان

نشست هم‌اندیشی بررسی فعالیت‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha