چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از برنامه های این اداره کل را برگزاری جشنواره مهرواره محله همدل اعلام کرد و گفت: این برنامه با هدف گسترش نشاط، امید و تقویت خودباروری در جامعه اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام افتخاری، امروز در نشستی با موضوع عملیات رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان فرصت بی نظیری برای تبلیغ دین است که باید به نحو احسن استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبات  برحق مردم استان را برگزاری برنامه های مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و تصریح کرد: اگر آیین های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شود جامعه دچار خسران خواهد شد.

افتخاری یکی از برنامه های این اداره کل را برگزاری جشنواره  مهرواره محله همدل اعلام کرد و افزود: این برنامه با هدف گسترش نشاط، امید و تقویت خودباروری در جامعه اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح تاکید بر رویکرد اصلی یعنی تحول محله محور، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله و استفاده از ظرفیت بی بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، پررنگ نمودن نقش راهبری امام محله در مقابل دیدگاه تصدی گرایانه و تاکید بر ظرفیت های محله و پای کار آوردن همه این ظرفیت ها است.

افتخاری در ادامه بر گزاری برنامه های قرآنی، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل قرآنی با دعوت از قاریان بین المللی و همچنین برنامه های فرهنگی جشن اولین مهمانی، برگزاری جلسات هم افزایی دستگاه ها در عملیات رمضان،  پویش مهمان امام حسنیم و راه اندازی پویش های همدلی و مواسات، پوش ملی و رسانه ای عملیات یکپارچه رمضان، تبلیغات محیطی و شهری و هم اندیشی و هم افزایی شبکه های هئیات و تشکل ها را از دیگر برنامه های این اداره کل در مبارک مبارک رمضان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha