جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ذاکر قاسم زاده

حوزه / تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه آذربایجان شرقی و اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی به امضای مسئولان این دو مرکز رسید.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز گفت: تفاهم نامه همکاری فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه استان با اداره کل زندانها امضاء شد. 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: به منظور گسترش، تعامل و همکاری اثر بخش با رویکرد تربیتی مبتنی بر آموزه های حیاتی قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و ارتقای اقدامات فرهنگی، تربیتی و همچنین پرورش استعدادهای دینی، توسعه فرهنگ اقامه نماز جماعت در بین کارکنان، سربازان و زندانیان، تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل زندانهای استان، انجمن حمایت زندانیان تبریز و مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰به مدت یکسال منعقد گردید. 

وی خاطرنشان کرد: زندانیان به عنوان بخشی از جامعه که آسیب دیده هستند، مخاطب و هدف حوزه علمیه هستند و روحانیون در برابر تعلیم و تربیت آنها مسئول هستند. 

حجت الاسلام قاسم زاده افزود: برای توفیق در امور اصلاحی و تربیتی  زندانها می بایست با مخاطب شناسی، انتخاب مفهوم و پیام مناسب و روش بیان شیوا و جذاب برنامه ها را اجرا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha