جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح ضیافت الهی با اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، امروز در نشستی با فعالان فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اجرای طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه رمضان و ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیش‌بینی فعالیت‌های جایگزین، فعالیت‌هایی به عنوان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با هدف تقویت فضای معنوی انس با قرآن کریم و دعا و مناجات در جامعه ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: بر این اساس همه روز در این ایام جزء خوانی قرآن کریم درآستان مقدس امامزاده محمدبن باقر(ع) بوشهر برگزار و از سیمای مرکز بوشهر بعداز اذان صبح پخش می گردد.

مدیرکل اوقاف استان بوشهر یادآور شد: از دیگر برنامه های قرآنی این ایام تفسیر قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر است که همه روزه قبل از اذان ظهر از سیمای مرکز بوشهر پخش می گردد.

وی همچنین از از اجرای محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن در فضای مجازی خبر داد و افزود: با همکاری موسسه فرهنگی قرآن وعترت رقیه ریحانه االحسین(س) و دیگر نهاد های فرهنگی دومین محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن کریم بصورت گروهی و برخط در فضای مجازی همراه با ۱۵۰ جوایز نفیس و کمک هزینه سفر زیارتی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل پور خاطرنشان کرد: یکی از ویژه برنامه‌ها در طرح ضیافت الهی، برگزاری طرح ضیافت همدلی است که طی آن از محل موقوفات و در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش و کمک خیرین، بسته‌های غذایی در طول ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند از طریق مرکز افق بقاع متبرکه و موسسات خیریه که قبلا شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha