شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: نوان کرد: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در خرابکاری سایت هسته ای کشور ما نشانه وحشت، استیصال و درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ها در مقابل توان علمی جوانان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر بهره گیری بیشتر از روزها و شبهای این ماه پرفضیلت تاکید نمود.

وی با اشاره به خرابکاری رژیم صهیونیستی در سایت هسته ای نطنز، بیان کرد: این ضعف و زبونی دشمن را نشان می دهد که به ترور و خرابکاری روی آورده تا جلو پیشرفت، عظمت و موفقیت کشور را بگیرد.

وی ادامه داد: هر گاه ملت ما موفقیت ها و پیشرفت های داشته است، دشمنان عصبانی شده و آن را به شکل های مختلف بروز می دهند و این بار عصبانیت را با خرابکاری نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: این اقدام دشمن شناسی جامعه را بالا می برد که فریب غرب زدگان و دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد:  این اتفاقات و حوادث بیداری و بصیرت مردم را بیشتر کرده  و جامعه در مقابل دشمن وحدت و انسجام بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در خرابکاری سایت هسته ای کشور ما نشانه وحشت، استیصال و درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ها در مقابل توان علمی جوانان است.

وی ادامه داد: رشد روزافزون ایران در حوزه دانش هسته‌ای، دشمنان را نگران کرده است و نیاز کنونی کشور همبستگی در داخل و تکیه بر دانش بومی و توان جوانان این مرز و بوم است که باید آن را حفظ نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha