چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه شهر محمدیه قزوین

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: امروز نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی کل قوا و حمایت ملت شریف ایران توانسته اند در برابر تمامی عربده کشان با قدرت ایستادگی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، امروز در دیدار با جمعی از مسئولین سپاه شهر محمدیه، به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های نظام پرداخت و بیان کرد: امروز نیروهای مسلح تحت فرمان فرماندهی کل قوا و حمایت ملت شریف ایران توانسته اند در برابر تمامی عربده کشان با قدرت ایستادگی نمایند.

وی ادامه داد: پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در اهتزار است و دنیا به ایران عزیز و ملت بزرگ آن به چشم احترام می‌نگرد و این حاصل تلاش‌ها و اقتدار نیروهای مسلح است .

حجت الاسلام آقا حسینی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت گرانبهایی است که هرسال تکرار می‌شود تا انسان‌ها با غنیمت شمردن آن به خودسازی، پاکسازی و پالایش روح و روان بپردازند.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: در واقع حقیقت روزه خودداری و دوری از امیال و هوای نفسانی و بازگشت به خداوند است و همان‌گونه که قرآن می‌فرماید: «انا لله و انا الیه راجعون»، همه ما از خداییم و به سوی او بازگشت خواهیم کرد، این حقیقت باید در ماه مبارک رمضان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و فقط به خودداری از خوردن و آشامیدن محدود نشود.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: روزه‌، روح انسان را تلطیف، اراده را قوی و غرایز را تعدیل می‌کند. شخص روزه‌دار در ایام ماه مبارک رمضان تلاش می‌کند که نفس سرکش خود را کنترل کند و جلوی امیال و هوای شیطانی را بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha