شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم طیبی

حوزه/عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به رویکرد گام دوم انقلاب اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: طلاب پژوهشگر در زمینه تحلیل و نشر بیانات و آثار مقام معظم رهبری حفظه الله پژوهش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، خانم طیبی، در کارگاه مجازی اصول تدوین و نشر مقالات علمی گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بندرعباس و با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد با اشاره به رسالت طلاب، بیان کرد: هدف از برگزاری کنگره ها، همایش ها و نشر مقالات علمی پژوهشی و تحلیل بیانات و  آثار امام خامنه ای حفظه الله، تحقق تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب موضوع مقاله، تصریح کرد: عناوین مقاله ها باید دقیق، رسا، روشن و بدون ابهام باشد تا متناسب با مجلات علمی مختلف، قابل نشر باشد.

 طیبی با اشاره به اینکه در زمینه گام دوم انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، تمدن نوین اسلامی و تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب عناوین بسیاری وجود دارد که قابل تحقیق و پژوهش است گفت: مطالعه و ارزیابی بسیار مقالات و تحقیق و پژوهش در موضوعات مختلف، به تشخیص مناسب ترین موضوع بر اساس اصول و مبانی مقاله نویسی کمک می کند.

وی با اشاره به اهمیت چکیده در بحث مقاله نویسی اظهار کرد: چکیده را می توان با حداقل واژگان کلیدی و دقیق ترین کلمات نوشت و  جملات غیرضروری، محاوره ای و اضافی آورده نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha