پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام غلامرضا جلیلی مدیر رسانه حوزه‌های علمیه

حوزه/ مسئول کمیته آرامستان های ستاد حوزوی بحران به تشریح تازه ترین فعالیت های این کمیته در پیک چهارم شیوع کرونا پرداخت.

حجت الاسلام غلامرضا جلیلی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به این که کمیته آرامستان های ستاد حوزوی بحران در چند بخش مشغول فعالیت و خدمت رسانی است، اظهار داشت: بخشی از این مأموریت با حضور طلاب جهادی و پای کار مربوط به تجهیز اموات کرونایی است که البته با توجه به این که غسالخانه ها در سراسر کشور خودشان اموات کرونایی را غسل داده و تجهیز می کنند و دیگر واهمه ای از این بابت ندارند، لذا طلاب در این مقطع ورود چندانی به این قضیه ندارند، اما با این حال، یک سری امور شرعی که پیش می آید و خارج از بحث غسالخانه ها قرار دارد را پاسخگو می باشند.

وی افزود: همچنین در رابطه با امور فرهنگی و تبلیغی، طلاب و روحانیون در خدمت گزاری به مردم حاضر و آماده هستند، ضمن آن که در جهت تسلی خاطر بازماندگان نیز نقش پررنگی دارند و علاوه بر این ها به مشاوره مذهبی در امور آرامستان ها می پردازند.

مدیر رسانه حوزه های علمیه همچنین با اشاره به این که ما در حال حاضر در حال آمارگیری در رابطه با آرامستان ها هستیم، گفت: در همین رابطه فراخوان به سراسر کشور داده ایم و به ترتیب لیست ها ارایه می شود و در موعد مقرر با قطعی شدن لیست ها، آمار نهایی اعلام می گردد.

وی بیان داشت: اجمالاً این که در خصوص استان های سمنان، تهران و قم لیست ها در حال تکمیل شدن است و آن چه حائز اهمیت است این که به لطف الهی ما در بحث آرامستان ها در این مقطع مشکل خاصی نداریم چرا که دیگر مثل پیک اول و دوم شیوع کرونا نیست که برخی مجموعه ها با ستاد حوزوی بحران همکاری لازم را نداشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه در نقاط کشور بر اساس گزارش هایی که مرتب به دست ما می رسد، همکاری خوبی با ستاد حوزوی بحران انجام می شود و این مساله حقیقتاً جای تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روتخته IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    ایشون باید به عنوان مرده‌شور نمونه کشوری معرفی بشه