پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 953502
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
امام جمعه بناب

حوزه/ امام جمعه بناب در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه و شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب که با حضور اعضای ستاد کرونا و جمعی از خیرین شهرستان در دفتر امام جمعه بناب برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان بناب، اظهار داشت: انسان‌ها هر لحظه در معرض آزمایش الهی قرار دارند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه در قرآن و روایات همواره بر ناپایداری و فانی بودن جهان اشاره شده است، گفت: خوشا به حال افرادی که در این جهان به دنبال ارزش‌های الهی رفته و سلطنت دائمی را برای خود رقم می‌زنند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده مناسب از نعمت‌های الهی، اظهار کرد: ما باید قدردان نعمت‌های خداوند باشیم و دستگیری و کمک به نیازمند را فراموش نکنیم و نسبت به همسایه و شهری که در آن زندگی می‌کنیم احساس مسئولیت داشته باشیم، چرا که در این صورت خداوند الطاف ویژه خود را نصیب ما خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ خیرین شهرستان بناب که همواره در کمک و مساعدت نیازمندان پیشقدم بوده اند، در این جلسه نیز به منظور تهیه بسته‌های غذایی با اهدای کمک های قابل توجه، به یاری نیازمندان شتافتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha