پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌های ماه رمضان در فضای باز مساجد و محلات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست توجیهی فعالان فرهنگی شهرستان، با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از زمان شروع همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در عرصه‌های مختلف پای کار بوده‌اند افزود: هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی همیشه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده‌اند لذا همچون گذشته برنامه‌های فرهنگی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز در ماه مبارک رمضان برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فضای باز مساجد بهترین موقعیت برای برگزاری برنامه‌های ماه رمضان است، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌های ماه رمضان در فضای باز مساجد و محلات برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی، فعالان فرهنگی، مداحان و مؤسسات قرآنی شهرستان با همکاری و همبستگی بیشتر ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان را برگزار کنند تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل هجمه‌های دشمن جبهه‌ای قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد افزود: برنامه‌های جزء خوانی قرآن کریم در محلات مختلف مناطق شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین طرح مهرواره محله همدلی هم در مناطق مختلف شهرستان به‌ویژه مناطق محروم و ویژه فرهنگی در حال برگزاری است که رویکرد هم‌افزایی و همبستگی بین نهادهای فعال فرهنگی و انسجام بیشتر در برگزاری برنامه‌ها را در دستور کار قرار داده است تا در قالب این طرح از ظرفیت خود محلات برای کمک به همان منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha